تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوار انسانی مردم مکزیک در مرز آمریکا

مردم مکزیک با تشکیل دیوار انسانی در یکی از شهرهای مرزی این کشور، علیه طرح مرزی ترامپ اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پرس تی وی، صدها تن از مردم مکزیک در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و اصرار وی بر ساخت دیوار مرزی میان دو کشور، دیوار انسانی تشکیل دادند.
این حرکت اعتراض آمیز، روز جمعه (29 بهمن 1395) با شرکت صدها معترض اعم از مردم عادی، سیاستمداران، هنرمندان و بازیگران در شهر مرزی «سیوداد خوارز» که با شهر «ال پاسو» در آمریکا هم مرز است، صورت گرفت.
مردم مکزیک در این اعتراض گل و نوارهای رنگی در دست داشتند.
یکی از سازماندهندگان این اعتراض گفت: «ما دوستان زیادی در آن سوی مرز یعنی جایی که آن‌ها قصد دارند این دیوار را بسازند، داریم.»
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، شش بهمن 1395 (25 ژانویه 2017) دستور اجرایی ساخت دیوار مرزی میان ایالات‎متحده و مکزیک را صادر کرد.
ترامپ علاوه بر صدور فرمان ساخت دیوار مرزی، فرمانی را امضا کرد که شامل برخورد سرسختانه با 11 میلیون مهاجر «غیرقانونی» می‎شود که عموماً از امریکای لاتین و مکزیک وارد ایالات‎متحده شده‎اند.
درحالی‌که بسیاری از فعالان حقوق بشر در امریکا ساخت دیوار مرزی میان امریکا و مکزیک را خلاف آزادی‎های مدنی توصیف می‎کنند، کاخ سفید ادعا می‎کند این دیوار مانع ورود مواد مخدر، مجرمان و مهاجران غیرقانونی به خاک ایالات‎متحده خواهد شد.
ترامپ پیش از این، در حرکتی جنجال برانگیز که اختلافاتی را میان دو کشور برانگیخت، از انریک پنیا نی‌یه‌تو ، رئیس جمهور مکزیک، خواسته بود هزینۀ دیوار مرزی را بپردازد.
این در حالی است که پنیا نی‌یه‌تو بارها تاکید کرده است کشورش برای این طرح پولی پرداخت نخواهد کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوار انسانی مردم مکزیک در مرز آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..