تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای معاون ترامپ علیه ایران در اجلاس مونیخ

معاون رییس جمهور آمریکا با وجود تاکید همیشگی مقامات ایرانی بر ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای کشورمان گفت: رییس جمهور ترامپ کماکان اطمینان خواهد یافت که ایران هیچ‌گاه نمی‌تواند به ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

آفتاب‌‌نیوز :

مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در سخنانش در کنفرانس امنیتی مونیخ، با تکیه بر ادعاهای ساختگی و بی‌اساس غرب و آمریکا علیه برنامه هسته‌ای گذشته کشورمان گفت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اطمینان پیدا خواهد کرد که ایران هرگز نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای با ظرفیت تهدید کشورهای عضو ناتو، متحدان ما در منطقه، به‌ویژه اسرائیل دست خواهد یافت.

وی در ادامه ادعاهای خود از برنامه جامع اقدام مشترک انتقاد کرد و مدعی شد: ایران بزرگترین حامی تروریسم است.وی گفت که اجرای توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها به ایران آزادی بیشتر برای تهدید منطقه داده است.معاون رییس‌جمهور آمریکا افزود: در دوران ریاست ترامپ، آمریکا همچنان متعهد به اطمینان از عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است تا این کشور نتواند ناتو و متحدان ما را تهدید کند.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که ایران همواره تاکید کرده است، برنامه هسته‌ای کشورمان ماهیت کاملا صلح‌آمیز دارد و سیاست‌های مداخله‌جویانه و تفرقه افکنانه واشنگتن و متحدانش در منطقه است که موجب ظهور و توسعه بی‌ثباتی در منطقه خاورمییانه و در نهایت گسترش تروریسم در جهان است. اما غرب به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با مقصر جلوه دادن ایران، توجه جامعه بین‌الملل را از این حقیقت منحرف کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای معاون ترامپ علیه ایران در اجلاس مونیخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..