تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبگیری 30 میلیون متر مکعبی سد چشمه عاشق

سد چشمه عاشق نی ریز تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 30 بهمن، نزدیک به 30 میلیون متر مکعب آبگیری شد.

آبگیری 30 میلیون متر مکعبی سد چشمه عاشقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فریدون حیدری رئیس منابع آب نی‌ریز گفت: گنجایش کل سد 69 میلیون متر مکعب است  که تا کنون 29.2 میلیون متر مکعب آبگیری داشته و همچنان نیز در حال آبگیری است.

وی افزود: در این بارندگی‌ها اگر سد چشمه عاشق امکان آبگیری نداشت، ممکن بود یک فاجعه انسانی رخ دهد و مردم روستاهای پایین دست با مشکلات جدی مواجه شوند.

به گفته وی گوراب ریزاب با ذخیره 2 تا 3 دهم میلیون متر مکعب آب سرریز کرد و بخشی از دیواره آن تخریب که منجر به جاری شدن سیل در روستای علی‌آباد ریزاب شد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبگیری 30 میلیون متر مکعبی سد چشمه عاشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..