تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود شاگردان دایی به رده پنجم با پیروزی مقابل ماشین سازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و ماشین سازی با پیروزی شاگردان دایی به پایان رسید.
 
به گزارش انتخاب، در ادامه رقابت های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت‌تهران از ساعت 14 امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (س) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم نفت به پایان رسید. برای تیم دایی در این دیدار محمد قاضی(19) و ایگور پراهیچ (67) موفق به گلزنی شدند.
 
نفت با این 3 امتیاز توانست با 32 امتیاز به رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.
 
میلاد فراهانی  دروازه‌بان نفت در این دیدار با دریافت کارت زرد از داور مسابقه 3 کارته شد و دیدار آینده تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود شاگردان دایی به رده پنجم با پیروزی مقابل ماشین سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..