تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات خبر واژگونی اتوبوس بیرجند – مشهد + تعداد کشته ها و مصدومان

جزئیات خبر واژگونی اتوبوس بیرجند – مشهد + تعداد کشته ها و مصدومان

متاسفانه ساعاتی پیش خبر وازگونی اتوبوس در مشهد در خبرگزاری ها منتشر شد، گویا علت تصادف اتوبوس بیرجند مشهد لغزندگی جاده بوده است. پورتال وهاران در این مقاله جزئیات خبر واژگون شدن اتوبوس بیرجند – مشهد را برای شما عزیزان منتشر می کند

واژگونی اتوبوس بیرجند مشهد

واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد در بیست کیلومتری مشهد تاکنون ۱۵ مجروح بر جای گذاشته است.

سرهنگ ابراهیم وهاب زاده افزود:ساعت ٨ بامداد شنبه در کیلومتر ١۵ اتوبان باغچه – مشهد یک دستگاه اتوبوس با ٣٩ سرنشین واژگون شد.

وی افزود:متاسفانه این حادثه یک کشته و ١۵ مجروح بر جا گذاشت.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که اتوبوس مذکور از بیرجند به مشهد در حال حرکت بود تصریح کرد:بررسی کارشناسان پلیس راه حاکیست علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است.

جزئیات خبر واژگونی اتوبوس بیرجند - مشهد + تعداد کشته ها و مصدومان

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات خبر واژگونی اتوبوس بیرجند – مشهد + تعداد کشته ها و مصدومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..