تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد انصاری؛ فداکاری علیرغم ضربه مغزی+عکس

شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 16:132017-02-18ورزشي

محمد انصاری علیرغم دوری از تمرینات پیش از دیدار برابر سپاهان به دلیل مصدومیت، با توجه به نیاز این تیم مجبور به حضور در ترکیب سرخپوشان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلاغ"، مدافع میانی ملی پوش پرسپولیس که در پایان دیدار برابر استقلال در دربی هشتاد و چهارم با ضربه سنگ پرتابی از سوی هواداران آبی پوش دچار مصدومیت و ضربه مغزی خفیف شده بود، در تمرینات پیش از دیدار برابر سپاهان از تمرینات گروهی دور بود.

با این حال با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا و سیدجلال حسینی و نیاز این تیم، از سوی برانکو ایوانکوویچ برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب شد.

محمد انصاری علیرغم مصدومیت در ناحیه سر و بانداژ آن حضوری فعال در ترکیب داشت و در تلاش برای زدن ضربات سر نیز کوتاهی نکرد تا فداکاری بزرگی برای این تیم از خود به جا بگذارد.

انصاری علیرغم مشکل مصدومیت و ترکیب ناهمگون دفاعی این تیم تلاش داشت تا غیبت سیدجلال حسینی به چشم نیاید و جز در صحنه ضدحمله حریف که منجر به پنالتی شد در باقی لحظات بازی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.


کلید واژه ها: سیدجلال حسینی - انصاری - ترکیب - برانکو ایوانکوویچ - دیدار - محمد - سپاهان - حسینی - ایوانکوویچ - پرسپولیس - هواداران - محرومیت - استقلال - برانکو - انتخاب - گزارش - مدافع - بازی - دربی - مشکل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد انصاری؛ فداکاری علیرغم ضربه مغزی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..