تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی فرودگاه مشهد برای انجام پروازهای خروجی

آمادگی فرودگاه مشهد برای انجام پروازهای خروجیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد آمادگی فرودگاه مشهد برای انجام پروازهای خروجی مشهد باز است، اما با توجه به کاهش دید افقی پرواز، فقط امکان انجام پروازهای خروجی از فرودگاه مشهد فراهم شده است.

محمدباقر قاسم زاده افزود: باند فرودگاه مشهد از ساعت ۸: ۳۰ دقیقه امروز برای پروازهای خروجی باز است و شرکتهای هواپیمایی باید نسبت به شروع پروازهای خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دیشب پس از بازگشایی باند، در فاصله زمانی نیم ساعت دوباره با شدت یافتن برف و کولاک شرکتهای هواپیمایی پروازهای خود را در مشهد متوقف کردند و تا این لحظه پرواز‌ها انجام نشده است.

قاسم زاده ادامه داد: دیشب حدود ۳۰ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه مشهد لغو شد که از این تعداد ۲۰ مورد آن خروجی بود.

گفتنی است پروازهای فرودگاه مشهد شب گذشته از ساعت ۲۰ تا ۲۴ به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید پروازی نیز متوقف شده بود.

انتهای پیام//ف. ف.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی فرودگاه مشهد برای انجام پروازهای خروجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..