تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره حمایت از توان افزایی زنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ این دوره آموزشی طی مدت دو روز در راستای اجرایی سازی تفاهم نامه متبادله بین معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزارت کشور با موضوع توان افزایی زنان مدیر استان‌ها برگزار شد.

ارتقای دانش و مهارت‌های مدیریتی زنان مدیر و مسئول و بهبود عملکرد ایشان در حیطه برنامه ریزی توسعه استانی و محلی در استان قم از اهداف برگزاری این طرح بود.
 
ساز و کارهای نهادین و جایگاه زنان در اسناد، قوانین و برنامه‌های کلان جمهوری اسلامی ایران، آشنایی با جایگاه و سهم زنان در برنامه‌های توسعه و توانمندسازی حقوقی و تحلیل جنسیت از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره حمایت از توان افزایی زنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..