تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین زایمان طبیعی بدون درد در چالدران

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042449

اولین زایمان طبیعی بدون درد در شهرستان چالدران با موفقیت انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران،تلاش موفقیت آمیز تیم پزشکی و مامایی بیمارستان شهید بهشتی شهرستان چالدران در اجرای زایمان طبیعی بدون درد ، این تیم پزشکی با تلاش چند ساعته خود موفق شدند نوزاد مادر باردار چالدرانی را بااجرای این روش با سلامتی کامل به دنیا بیاورند.

مسئول بخش مامایی بیمارستان شهید بهشتی چالدران در گفتگو با نوای چالدران گفت : برای اولین بار واحد زایمان طبیعی بی درد را در شهرستان چالدران با همکاری پزشکان متخصص بی هوشی ، جراح زنان و زایمان و کادر بخش مامایی این بیمارستان توانستیم راه اندازی کنیم.

خانم علیزاده تصریح کرد : ترویج فرهنگ زایمان طبیعی و ترغیب هرچه بیشتر مادران بار دار به این امر و بالا بردن میزان سلامت مادر و کودک از جمله اهداف مهم اجرای این طرح در این شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: درد زایمان از لحاظ شدت دومین دردهای شدید انسانی است که در راستای اجرای این طرح با استفاده از داروهای خاص بی حسی این درد را به کمترین حد می رسانیم که اجرای این طرح باعث می شود میزان عمل های جراحی سزارین و عوارض جانبی و جراحی ناشی آز آن در بین مادران باردار کاهش یابد.

مسئول بخش مامایی بیمارستان شهید بهشتی چالدران افزود : میزان سلامتی مادر و نوزاد افزایش یابد و یک خاطره خوب و خوش برای مادر در انجام زایمان طبیعی در پی خواهد داشت و  اجرای این طرح که در قالب طرح تحول نظام سلامت انجام می گیرد تمامی مراحل آن بدون دریافت هزینه و کاملا به صورت رایگان است

گفتنی هست در راستای اجرای این طرح مادر بعد از انجام زایمان و تحت نظر قرار گرفتن به مدت 24 ساعت از بیمارستان مرخص می شود.

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین زایمان طبیعی بدون درد در چالدران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..