تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار گروه های امدادی در هفت پایگاه اداره برق رودبار

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042037

مدیر اداره برق رودبار از استقرار و آمادگی گروه های امدادی اداره برق در هفت پایگاه اداری رودبار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، علیرضا نصوری با اشاره به اقدامات گروه های امدادی برق در سطح شهرستان رودبار،اظهار کرد: به همت عوامل امدادی قطعی های جزئی برق در مناطق برف گیر رودبار برطرف شد.

وی ادامه داد: قطعی برق روستای کلیشم عمارلو و حوزه رستم اباد شمالی که به صورت جزئی بود به همت عوامل امدادی اداره برق در همان ساعات اولیه وصل شد.

مدیر اداره برق رودبار از آمادگی گروه های امدادی اداره برق در هفت پایگاه اداری رودبار خبر داد و گفت: این هفت پایگاه دارای تیمهای آماده باش برای برقرای جریان برق در هر زمان و به صورت شبانه و روزی هستند.

نصوری، با بیان اینکه مردم شهرستان نگران قطعی برق در بحران برف نباشند، افزود: تمهیدات لازم برای تامین برق مشترکین مسکونی شهرستان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار گروه های امدادی در هفت پایگاه اداره برق رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..