تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری خبر داد

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042027

شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری برای مقابله با بارش برف در لاهیجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان» ، سعید آگشته در جمع اعضای ستاد بحران شهرداری افزود: همه ما باید با تلاش مضاعف و شبانه روزی کاری کنیم که شهروندان و مردم که ولی نعمت ما هستند از اقدامات شهرداری راضی باشند.

وی اضافه کرد: در بارش برف پیشین به رغم همه تلاش ها و مشکلاتی پیش آمده شهرداری همه سعی خود را بکار بست تا رضایت مردم جلب شودکه برخی مشکلات باعث نگرانی شهروندان شده بود و این بار با عزمی راسخ با بسیج همه نیروها و امکانات برای خدمت به مردم با فرهنگ لاهیجان آماده هستیم.

آگشته گفت: هم اکنون تعداد ۵٠ نفر از نیروهای عملیاتی در دو شیفت با تعداد ٢٠ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، گریدر،بیل مکانیکی ساماندهی شده اند و از عصر روز پنج شنبه  در ستاد بحران مستقر بوده و همزمان با بارش برف نسبت به عملیات برف روبی معابر و خیابانهای سطح شهر اقدام خواهند نمود.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: تعداد ٢٠ دستگاه کامیون نیز برای حمل برف به محل های دپو آماده کار هستند و بیش از ۵ تن نمک و ١۵ تن شن برای پاشیدن سطح خیابانها ذخیره شده است.

آگشته گفت: فرماندار محترم لاهیجان نیز به عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان از نزدیک در جریان فعالیت های شهرداری قرار دارد تا مجموعه اقدامات شهرستان موجب رضایت مردم قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری  لاهیجان برای مقابله با بارش شدید برف از مجموعه إمکانات شهرداری و بخش خصوصی بهره خواهد برد و همه این دستگاهها آماده باش هستند.

وی گفت: یک نماینده از پلیس راهور در ستاد بحران مستقر است تا  خودروهایی که در معابر باعث اختلال در عملیات شهرداری است به پارکینگ راهور منتقل شوند و از شهروندان درخواست می کنیم که از پارک خودر در سطح خیابانها و معابر خودداری کنند.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: برف نعمت الهی است که امیدواریم بتوانیم با ایجاد شرایط لازم و گشایش معابر و با همکاری سایر دستگاهها،  فضا را برای استفاده مردم از نعمت خدا و شادابی و نشاط شهروندان فراهم نماییم.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..