تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس دشمنان از انقلاب بخاطر ایمان و پیروی از ولایت است

ساعت: 15:45 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042109

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد فومن و شفت گفت: با پیروی از ولایت می توانیم از انقلاب به صورت کامل محافظت کنیم و ترس دشمنان از ما هم بخاطر ایمان و پیرو ولایت بودن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا تقی زاده، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد فومن و شفت در مورد آسیب شناسی انقلاب و بررسی چالش های مقابل آن در گفتگو با روشن خبر، گفت: باید واژه انقلاب و انواع آسیب های موجود و تقسیم بندی به آسیب های بیرونی و درونی بررسی گردد و البته بیشتر باید مراقب آسیب های درونی که شاید مثل قارچ درحال رشداست؛ باشیم و نگذاریم به این انقلاب آسیبی برسد و تا آخر از آن محافظت کنیم.

وی افزود: با پیروی از  ولایت می توانیم از انقلاب  به صورت کامل محافظت کنیم و ترس دشمنان از ما هم بخاطر ایمان و پیرو ولایت بودن است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد فومن و شفت ادامه داد: دشمنان خارجی بدانند که این انقلاب به آسانی بدست نیامده و این ملت و کشور مانند برخی سایر کشورهایی که عروسک کوکی شما هستند، نیستند؛ بلکه ملت ایران یک عمر یاحسین گفته و نام حسین در رگ هایشان جریان دارد .
وی خاطرنشان کرد: برخی از آقایان تازه به دوران رسیده مراقب سخنان و رفتار خود باشند که  مخاطب شما چه کسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس دشمنان از انقلاب بخاطر ایمان و پیروی از ولایت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..