تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ مصدوم ناشی از انفجار منزل مسکونی در نوروزیان/ مدیر بیمارستان شهید رجایی از علت فوت دختر جوان می‌گوید

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042270

صبح قزوین از علت مرگ مصدوم ناشی از انفجار منزل مسکونی در نوروزیان گزارش می‌دهد این حادثه در 10 بهمن ماه سال جاری در قزوین رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، 10 بهمن ماه سال جاری بود که خبر انفجار یک منزل مسکونی در شهرک  نوروزیان در رسانه‌ها منتشر شد؛ در ابتدا خبرها حاکی از انفجار آبگرمکن در این منزل مسکونی داشت اما پس از پیگیری‌های خبرنگار صبح قزوینعلت اصلی حادثه تجمع گاز و انفجار ناگهانی در این منزل عنوان شد. 


دو دختر جوان از ساکنان این منزل مسکونی بودند که در هنگام وقوع حادثه یکی از آنها در منزل حضور داشت که با انفجار گاز زیر آوار مانده بود که به همت نیروهای آتش نشانی از زیر آوار بیرون کشیده و به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شد. 

تجمع گاز در منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت 
ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل آتش نشانی قزوین در شب حادثه(10 بهمن) درباره این حادثه به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: ساعتی پیش(ساعت 21) تجمع گاز در یک منزل مسکونی در کوچه حکمت 533 در منطقه نوروزیان قزوین عامل انفجار این منزل شد. 

وی افزود: با وقوع این حادثه سریعا نیروهای آتش نشانی از 4 ایستگاه به محل اعزام شدند و یک نفر را که زیر آوار مانده بود، نجات دادند. 

این مسئول ادامه داد: عوامل اورژانس به سرعت در محل حاضر شدند و این فرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند. وجود سه مصدوم در زیر آوار صحت ندارد و فرد مصدوم اعلام کرد که در منزل تنها حضور داشته است.


پس از چند روز کار کارشناسان آتش نشانی و بررسی محل حادثه در شهرک نوروزیان قزوین مشخص شد که تجمع گاز در بخاری این منزل عامل انفجار و تخریب منزل شده است. 

اما پس از انتقال دختر 21 ساله‌ به بیمارستان که در این منزل مستاجر بود وی به دفعات مکرر به علت شدت سوختگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ اما پس از گذشت 19 روز باخبر شدیم که بامداد امروز(جمعه) این دختر به علت شدت سوختگی فوت شد. 

دکتر محسن ادهمی مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: این دختر 21 ساله که بر اثر انفجار گاز دچار سوختگی شده بود، 100 بهمن ماه به بیمارستان شهید رجایی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: سوختگی این دختر جوان 55 درصد بود و برای درمان نواحی سوخته شده 4 بار تحت عمل جراحی متخصصان سوختگی در بیمارستان قرار گرفت که این موارد موفقیت آمیز بود. 

این مسئول اذعان کرد: موضوع اصلی در روند درمان این بیمار مشکل سوختگی در نواحی تنفسی وی بود که کار دکترها را با سختی روبرو کرده بود. 

وی ادامه داد: به علت سوختگی نواحی تنفسی این بیمار سیستم ایمنی وی دچار مشکل شده و پوست بیمار نیز در این نواحی از بین رفته بود که این موضوع خطر مرگ را افزایش می‌داد. 

دکتر ادهمی بیان کرد: روز گذشته(پنج شنبه) این دختر جوان به علت سوختگی در ناحیه تنفسی به کما رفت و در حدود 24 ساعت در کما بود، زیرا ریه وی به علت شدت سوختگی عفونی شده و مشکل تنفسی وی نیز حاد شده بود. 

وی در پایان گفت: متاسفانه بامداد امروزاین بیمار پس از یک روز حضور در کُما به علت مشکلات تنفسی و سوختگی شدید در این ناحیه فوت شد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ مصدوم ناشی از انفجار منزل مسکونی در نوروزیان/ مدیر بیمارستان شهید رجایی از علت فوت دختر جوان می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..