تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکل: باید بین‌ اسلام و تروریسم تفکیک قائل شد

کد خبر: ۴۸۲۶۴۱

۱۱۸  بازدید

خبرگزاری ایسنا: آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در حالی این مواضعش را مطرح کرد که "مایک‌ پنس" معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز در این کنفرانس حضور پیدا کرده است.

همچنین آنگلا مرکل در حالی در کنفرانس امنیتی مونیخ این سخنان را مطرح کرد که نگرانی‌ها درباره رویکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسبت به امور بین‌الملل و بی‌میلی او برای همکاری با سازمان‌های چند جانبه مثل ناتو و اتحادیه اروپا افزایش یافته است.

آنگلا مرکل‌خاطر نشان کرد: همکاری با یکدیگر باعث تقویت همه ما می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید ببینیم که سازمان‌های چند جانبه در بسیاری از جاها به اندازه کافی کار آمد نیستند. من قاطعانه باوردارم که جنگیدن برای سازمان‌های چندجانبه بین‌المللی مشترک ما ارزشش را دارد، اما ما باید در بسیاری از جاها این سازمان‌ها را بهبود ببخشیم.

آنگلا مرکل در این سخنرانی همچنین خواهان تفکیک میان تروریسم و اسلام شد.

صدر اعظم آلمان اظهار داشت: روابط اروپا با روسیه چالش برانگیز می‌ماند اما بسیار مهم است که ما با روس‌ها در جنگ علیه تروریسم همکاری کنیم. جنگ مشترک با تروریسم عرصه‌ای است که ما در آن منافع یکسان داریم و می‌توانیم همکاری داشته باشیم.

وی همچنین گفت که تمایل دارد درباره حملات سایبری و "اخبار جعلی" با روس‌ها گفتگو کند.

مرکل تاکید کرد: روس آشکارا می‌گویند که جنگ افزارهای هیبریدی را یک فرمی از دفاع می‌دانند. من دوست دارم که این موضوع یکی از دستورکارهای ما در چارچوب مذاکرات روسیه و ناتو باشد.

وی همچنین تاکید کرد که اسلام به خودی خود منبع تروریسم نیست و بسیار ضروری است که کشورهای مسلمان در جنگ علیه تروریسم گنجانده شوند.

مرکل همچنین گفت که آلمان هرچه لازم باشد برای رسیدن به هدف ناتو مبنی بر اختصاص هزینه دو درصد ناخالص ملی به بودجه ملی تا سال ۲۰۲۴ انجام می‌دهد.

در جریان این کنفرانس مرکل همچنین با مایک‌ پنس دیدار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکل: باید بین‌ اسلام و تروریسم تفکیک قائل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..