تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات وسیع داعش در غرب موصل ناکام ماند/ 100 تروریست کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تروریست‌های داعش از صبح امروز (شنبه) عملیات وسیعی را برای شکست محاصره شهر «تلعفر» و همچنین باز کردن مرز عراق به سوریه آغاز کردند که با مقاومت شدید نیروهای الحشد الشعبی این عملیات به طور کامل شکست خورد.

یک منبع امنیتی به پایگاه خبری المعلومه گفت که در جریان مقاومت نیروهای الحشد الشعبی 100 تروریست کشته شده‌اند که 20 تن از آن‌ها از فرماندهان بوده‌اند.

در این درگیری که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، دهها خودروی داعش نیز منهدم شد.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی الحشد الشعبی گزارش داده است که در جریان این درگیری، فرمانده گردان زرهی داعش نیز کشته شده است

بنا بر این گزارش، نیروهای الحشد الشعبی در هماهنگی با نیروی هوایی ارتش عراق، 14 خودروی بمب‌گذاری شده و دو پهباد داعش را منهدم کردند.

همچنین با مشخص شدن شکست عملیات، تروریست‌های باقی مانده پا به فرار گذاشتند و منابع محلی در استان نینوی اعلام کرده‌اند که این کار باعث شده تا بسیاری از آن‌‌ها از سوی فرماندهانشان اعدام شوند. تیپ‌های 11، 45، 16 و 53 الحشد الشعبی در این عملیات شرکت داشتند.

روز گذشته نیز تروریست‌های داعش با 200 نیرو، قصد باز کردن مرز سوریه را داشتند که با مقاومت نیروهای الحشد الشعبی ناکام ماندند.

در حال حاضر مرز عراق به سوریه در استان نینوی به طور کامل از سوی الحشد الشعبی بسته شده است و همچنین شهر «تلعفر» در محاصره این نیروها قرار دارد.

انتهای پیام/د

 

http://fna.ir/M4DO6 اخبار مرتبط خنثی شدن طرح داعش برای شکاف دیواره امنیتی عراق و سوریه95/11/29 - 13:16



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات وسیع داعش در غرب موصل ناکام ماند/ 100 تروریست کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..