تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحمیل ۱۴۳۰ میلیارد تومان منابع مازاد بر بودجه شهرداری/ حافظی: سقف بودجه سال ۹۶ را افزایش ندهید

تحمیل ۱۴۳۰ میلیارد تومان منابع مازاد بر بودجه شهرداری/ حافظی: سقف بودجه سال ۹۶ را افزایش ندهید

جامعه > شهری - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: تبصره 23 بودجه شهرداری تهران در سال 96 هزار و 430 میلیارد تومان بار مالی مازاد بر بودجه ایجاد می کند و سقف مصوب بودجه را می شکند با تصویب این تبصره بودجه به 24 هزار و 344 میلیارد تومان افرایش می یابد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين،‌ رحمت اله حافظی در جلسه بررسی تبصره های بودجه سال 96 شهرداری تهران، در خصوص تبصره ۱۷  گفت: در بند «ه» این تبصره باید در موضوع فروش و واگذاری قدرالسهم شهرداری در پروژه های مشارکتی مشخص شود که چه سقفی برای آن تعیین شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره تبصره 23 نیز گفت: تبصره 23 بودجه شهرداری تهران در سال 96 هزار و 430 میلیارد تومان بار مالی مازاد بر بودجه ایجاد می کند و سقف مصوب بودجه را می شکند با تصویب این تبصره، بودجه به 24 هزار و 344 میلیارد تومان افرایش می یابد.

وي اظهار كرد: نمی توانید مدعی شوید بودجه مصوب شهرداری تهران 22 هزار 914 میلیارد تومان است. اگر می خواهید رقم بودجه افزایش یابد برای آن در بودجه ردیف ایجاد شود، شتر سواری دولا دولا نمی شود.

وی درباره تبصره 37 بودجه شهرداری در سال 96 نیز اظهار کرد: مشکل ما با این تبصره اینجاست که تخصیص 100 درصدی درآمد حاصل از عوارض ایمنی ساختمان ها برای خرید ارتقای تجهیزات سازمان آتش نشانی، در سال های گذشته نیز صورت نگرفته است از این رو پیشنهاد می کنم در ابتدای این تبصره تخصیص 100 درصدی لحاظ و اعمال شود.

234 42




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحمیل ۱۴۳۰ میلیارد تومان منابع مازاد بر بودجه شهرداری/ حافظی: سقف بودجه سال ۹۶ را افزایش ندهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..