تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فروش نوروزی محصولات گروه سایپا

فروش ویژه نوروزی محصولات گروه خودروسازی سایپا با مدل 96 در نمایندگی های سایپا در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش شمانیوز، رضا تقوی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای جلب رضایت مشتریان و به منظور استفاده هموطنان از خودرو در ایام نوروز، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل فوری خودروهای تولیدی خود نموده است.

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط گفت: تحویل خودرو با مدل 96 و بیمه بدنه رایگان، فروش فوری، پیش فروش، تسهیلات مناسب و بدون ضامن و... از شرایط فروش نوروزی محصولات می باشد.

وی افزود: انواع خودروهای خانواده X100 ، تیبا و ساینا،Cs35 ، انواع محصولات رنو و برلیانس شرکت پارس خودرو و ... و همچنین خودروهای وانت زامیاد در این سبد فروش قرار گرفته است.

تقوی گفت: هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و تحویل خودرو به نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند.  همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن 096770 پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

منبع:سایپا نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فروش نوروزی محصولات گروه سایپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..