تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلام ستیزی نامزد انتخابات پارلمانی هلند

نامزد انتخابات پارلمانی هلند وعده داد در صورت انتخاب از مهاجرت مسلمانان جلوگیری و مساجد را ببند.

به گزارش «شیعه نیوز»، "خیرت ویلدرس"، رهبر حزب آزادی هلند که به اسلام‌ستیزی شهرت دارد روز شنبه در آغاز مبارزات انتخاباتی اش برای ورود به پارلمان این کشور متعهد شد که از ورود مهاجران جلوگیری کرده و مساجد را تعطیل خواهدکرد.

انتخابات پارلمانی هلند 15 مارس (25 اسفند) برگزار می‌شود و حزب دموکرات یکی از 28 حزب حاضر در این انتخابات است. این حزب در رتبه پنجم محبوبیت در نظرسنجی‌ها قرار دارد.

ویلدرز با تاکید بر اینکه "می خواهم که در حکومت باشم" متعهدشد که به روند "اسلامی کردن" هلند پایان خواهدداد.

نظرسنجی ها پیش بینی کرده اند که حزب راستگرای "برای آزادی" به رهبری خریت ویلدرز از سایر احزاب پیشی خواهد گرفت و احتمالا ۳۰ کرسی را از آن خود خواهد کرد.
شعار این حزب که با مواضع اسلام ستیزانه و ضد مهاجرتی اش شناخته می شود عبارت است از: "هلند بار دیگر از آن ماست". گرچه با این تعداد کرسی تعیین کننده آینده هلند نخواهد بود اما نقش پررنگی را در دولت ائتلافی آینده ایفا خواهد کرد.
بر اساس پیش بینی ها ویلدرز ۲۰ درصد آراء از خود خواهد کرد و مهمترین رقیب او، نخست وزیر محافظه کار مارک روت است که پیش بینی شده ۱۶ درصد آراء را بدست آورد.

اما حتی اگر ویلدرس پیروز این انتخابات باشد در تشکیل حکومت با مشکلاتی مواجه خواهد شد چراکه ائتلاف بیشتر احزاب بزرگ با او دور از ذهن به نظر می رسد و ممکن نیست پارلمان آینده هلند در سیاست هایی مانند خروج از اتحادیه اروپا وی را همراهی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلام ستیزی نامزد انتخابات پارلمانی هلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..