تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مهم ماموریت الحشد الشعبی در تلعفر

به گزارش «شیعه نیوز»، عناصر محاصره شده داعش در تلعفر در این درگیری 5 ساعته در صدد این بودند که بار دیگر به سوی سوریه فرار کنند.

بر اساس بیانیه ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی، روستاهای عين طلاوي ، عين الحصان ، خراب جحيش ، الشريعة الشمالية‏ و روستای مالحه البكارة مورد هدف قرار گرفتند.
دراین عملیات تیپ 23 ، 45 ، 11، 18، 7 با پشتیبانی ارتش عراق شرکت داشتند.

ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی گفت : داعش با فراخواندن 70 عنصر خود از بادوش به موصل ،آنان را  در حمله تلعفر به کار گرفت و خبرها حاکی از بازنگشتن همه آنان به منطقه است.

داعش هم چنین دهها کودک انتحاری را برای این عملیات به کارگرفت.

گروه تروریستی داعش در حالی که بیمارستان تلعفر مملو از اجساد کشته ها و زخمی های این گروه است، ساکنان موصل را  به خون دادن برای زخمی های خود  مجبور کرد.

ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی هم چنین با  پی گیری تماس های داعش ،از اختلافات شدید نیروهای خارجی و عرب خبر داد که ناشی از هدف قرار گرفتن آنان توسط جنگنده ها و تلفات زیاد است.

سرکردگان میدانی داعش نیز با اتهام زنی به یکدیگر، هر یک دیگری را مسئول ناکامی این حمله می داند.

گفتنی است اختلافات شدیدی نیز میان عناصر دو ولایت الجزیره و الفرات ناشی از تلفات زیاد آنان در حملات اخیروهم چنین  میان عناصر داعش حاضر در القیروان و تلعفر به وجود آمد.

در حمله اخیر15  نفر از سرکردگان و مسئولین داعش کشته شدند که مهم ترین آنان ابومریم الجبوری فرمانده نظامی تلعفر و کاظم العفری معاون وی و مسئول گردان بمب گذاری موسوم به خالد خویت و فرمانده ماموریت های ویژه داعش موسوم به نجم ، ملقب به عمو و سلمان العسکری یکی از فرماندهان داعش بودند.
گفتنی است در این حمله مقرداعش در محور غربی ، 7 خودروی زرهی بمب گذاری شده ، یک بلدوزر و یک نفربر زرهی داعش نیز منهدم شد.

گفتنی است سامانه موشکی نیروی الحشد الشعبی نیز با هدف قرار دادن تجمع و پناه گاههای داعش، تلفات مالی و جانی  زیادی به آنان وارد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مهم ماموریت الحشد الشعبی در تلعفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..