تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک ۲۰۰موشک از پاکستان به افغانستان

سخنگوی والی ننگرهار اعلام کرد که در پی شلیک دستکم ۲۰۰ موشک از خاک پاکستان به مناطقی در این ولایت، صدها خانواده منازل خود را ترک کردند و دو کودک نیز زخمی شده‌ است.

به گزارش «شیعه نیوز»، «عطاالله خوگیانی» سخنگوی والی ننگرهار اعلام کرد که شهرستان «لعل‌پوری» ولایت ننگرهار که از شهرستان‌های هم مرز با پاکستان است هدف اصابت 200 موشک از سوی ارتش پاکستان قرار گرفته است.

«قاضی‌طارق» فرماندار شهرستان «لعل‌پوری» به «تلویزیون‌یک» گفت که بیش از 200 موشک به مناطق مرزی افغانستان از سوی ارتش پاکستان شلیک شده است.

گفته می‌شود که از شب گذشته بیشتر حملات به مناطق «رینا»، «پارچاو» و «مچ‌میگی» این شهرستان انجام شده است.

«عبدالغنی مصمم» سخنگوی والی کنر نیز از شلیک چندین موشک به مناطقی از شهرستان‌ «سرکانو» ئ مشاع شذت زن و یک کودک خبر داد.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که در انفجار انتحاری در نزدیکی حرم «لعل شهباز قلندر» در ایالت «سند» که مرگ‌بارترین حمله در دوسال گذشته در پاکستان به شمار می‌رود، 80 نفر کشته و بیش از 200 تن نیز زخمی شدند، ارتش پاکستان مرز مشترک «تورخم» را مسدود کرد.

در چند سال اخیر هزاران موشک توسط نظامیان پاکستانی به مناطق مرزی شرق افغانستان اصابت کرده است که علاوه بر تلفات جانی و مالی موجب آواره شدن هزاران خانواده در این مدت شده است.

ولایتهای کنر، خوست، ننگرهار و نورستان همواره مورد اصابت موشک‌هایی از آن سوی خط مرزی دیورند قرار می‌گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک ۲۰۰موشک از پاکستان به افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..