تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت اردوغان از گروه اخوان‌المسلمین

رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد که گروه "اخوان المسلمین" یک سازمان عقیدتی است نه سازمان تروریستی.

به گزارش «شیعه نیوز»، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه که اخیرا با شبکه العربیه عربستان مصاحبه داشت در بخش دیگر این مصاحبه که امروز (شنبه) منتشر شده، اظهار داشت: گروه اخوان المسلمین سازمانی عقیدتی است و تروریستی نیست و تا زمانی که عملیات مسلحانه انجام نداده است نمی‌توان آن را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داد. در نتیجه رهبران اخوان المسلمین که در ترکیه هستند و تا زمانی که مرتکب فعالیت‌های تروریستی نشده‌اند تحویل‌ داده نمی‌شوند.

اردوغان در ادامه گفت: "سکولاریسم" هیچ منافاتی با اسلام ندارد بلکه فقط اجازه حقوق دموکراتیک، آزادی برای همه افراد ملت را می‌دهد.

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین در این گفت‌وگو گفته بود: آنکارا برای رسیدن به مرحله ثبات در منطقه به کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان نیاز دارد.  

وی همچنین به تحولات بحران سوریه و اهمیت ایجاد منطقه‌ای امن برای غیرنظامیان تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت اردوغان از گروه اخوان‌المسلمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..