تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات بی رویه باعث بیکاری بسیاری از جوانان شده است

امام جمعه شهرستان زاوه در خطبه های نماز جمعه:

امام جمعه شهرستان زاوه با اشاره به واردات بی رویه کالاهای مختلف از خارج کشور توسط دولت افزود: این واردات باعث بیکار شدن جمعیت زیادی از جوانان و مردم کشورمان شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی مصطفویان در طی خطبه های مراسم عبادی سیاسی و دشمن شکن نمازجمعه بیان نمود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) کسانی که از آشتی ملی نام می برند، از منافقین هم بدتر هستند.

امام جمعه شهرستان زاوه ادامه داد: این افراد همان انسان هایی هستند که در جریان فتنه سال 88 با هدف براندازی نظام اسلامی، خسارت های بسیار زیادی را به کشور و ملت ایران اسلامی وارد کرده و اسباب خرسندی و امیدواری دشمنان ما را فراهم کردند.

حجت الاسلام مصطفویان با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در طی چند روز اخیر در مورد عنوان نمودن طرح آشتی ملی توسط برخی افراد، اظهار داشت: مردم هیچوقت با هم قهر نبودند که حالا آشتی کنند.

وی در ادامه افزود: این قهر مردم با فتنه گران و با دشمنان داخلی ملت و نظام مقدس ایران اسلامی است که وجود دارد.  

وی با اشاره به واردات بی رویه کالاهای مختلف از خارج کشور توسط دولت افزود: این واردات باعث بیکار شدن جمعیت زیادی از جوانان و مردم کشورمان شده است که این خود متضاد با اصول اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده می باشد.

حجت الاسلام مصطفویان در پایان مسئولین را موظف به توضیح این مشکلات به ملت شریف ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: آنها باید در مورد این معضلات به مردم پاسخگو باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات بی رویه باعث بیکاری بسیاری از جوانان شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..