تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌اعتمادی مردم آمریکا به رسانه‌ها

 

طبق این نظرسنجی که نتایجش روز جمعه مشخص شد، ۴۵ درصد از شرکت کنندگان گفتند به دونالد ترامپ بیشتر از رسانه ها اعتماد دارند و ۴۲ درصد رسانه ها را قابل اعتمادتر دانستند.

 

«هوارد کرتز» در برنامه «اولین صد روز» در تلویزیون فاکس نیوز گفت: نتیجه این نظرسنجی ضرورت بازنگری روزنامه نگاران در مورد شغلشان را ایجاب می کند. میزان بی اعتمادی مردم آمریکا به رسانه های این کشور به بالاترین حد در تاریخ ایالات متحده رسیده است. اکثر رسانه های معروف آمریکا مواضعی متفاوت با رئیس جمهوری جدید این کشور دارند و ترامپ نیز روز پنجشنبه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، رسانه ها را دروغگو خواند و گفت مردم، واقعیت را می دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌اعتمادی مردم آمریکا به رسانه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..