تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب‌الله ترسیم خط قرمز برای ترامپ را تکذیب کرد

صراط: دفتر روابط عمومی حزب‌الله لبنان ضمن رد خبر منتشر شده توسط رویترز مبنی بر ترسیم خط‌ قرمزهایی توسط حزب‌الله برای رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد سیاست‌های رسانه‌ای این حزب کاملا مشخص است.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، خبرگزاری رویترز روز جمعه در خبری به نقل از یک "منبع آگاه نزدیک به حزب‌الله" اعلام کرد هدف سخنرانی شدیداللحن سید حسن نصرالله، دبیر کل این حزب علیه اسرائیل و ترامپ، ترسیم خط قرمزهایی برای آمریکا جهت ممانعت از هر گونه اقدام تهدیدآمیز علیه لبنان و حزب‌الله بود.

بنا به گزارش رویترز این منبع گفته که حزب‌الله لبنان به هیچ وجه از روی کار آمدن ترامپ نگران نیست و نه تنها وی را احمق خوانده بلکه خطوط قرمزی را نیز برای وی جهت منع آمریکا از هر اقدام تهدیدآمیزی علیه لبنان و حزب‌الله ترسیم کرده است.

سیدحسن نصرالله اخیرا ترامپ را احمق توصیف کرد. وی در سخنرانی روز پنجشنبه خود نیز اعلام کرد که حزب‌الله نقش اصلی در پایان اشغالگری اسرائیل در جنوب لبنان ایفا کرد.

در همین راستا، روابط عمومی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: سیاست رسانه‌ای ما کاملا شناخته شده است، لذا ما به هیچ وجه به اعلام مواضع خود از زبان منابع استفاده نمی‌کنیم و در نتیجه ما چیزی به نام "منبع نزدیک به حزب‌الله" نداریم.

روابط عمومی حزب‌الله تاکید کرد: در مورد اظهاراتی که خبرگزاری رویترز در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله در مراسم رهبران شهید منتشر کرد، ما تاکید می‌کنیم که هیچ یک از مسئولان حزب‌الله اظهاراتی از این دست مطرح نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب‌الله ترسیم خط قرمز برای ترامپ را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..