تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین بوستان ویژه جانبازان و معلولان پایتخت افتتاح می‌شود

گروه جامعه: شهردار منطقه 7 تهران از راه‌اندازی بوستان شهید نیاکی به عنوان نخستین بوستان این منطقه‌ براي استفاده معلولين، جانبازان و افراد کم توان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، ‌سعید طلوعی شهردار منطقه 7 تهران با اعلام این مطلب گفت: اين طرح با توجه به دستورالعمل شهردار تهران در خصوص اينکه تمامي بوستان‌هاي شهر تهران ضمن برخورداري از شرايط لازم براي استفاده معلولان، جانبازان و افراد کم توان به ويلچر مجهز شوند تا افراد داراي معلوليت بتوانند از ويلچر در پارک‌ها استفاده کنند، اجرا شد‌.

وی تصریح کرد: مديريت شهري در اين دوره توجه ويژه‌اي به كم‌توانان دارد كه راحت‌تر بتوانند در اين کلان‌شهر زندگي كنند از همین رو در يك دهه اخير اقدامات قابل‌توجهي جهت رفاه حال شهروندان تهران به‌خصوص معلولان و کم‌توانان عزيز انجام‌شده است.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی بوستان ديگري در منطقه 7 جهت استفاده جانبازان، معلولان و کم‌توانان در دستور كار است كه تلاش مي‌كنيم در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

به گفته وی مناسب‌سازی تمامي بوستان‌هاي سطح منطقه جهت بهره مندی معلولان و کم‌توانان از امکانات و تجهيزات خدمات رفاهي اين بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه 7 در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص مناسب‌سازی بوستان شهید نیاکی جهت استفاده معلولین و کم توانان گفت: تجهيزات و امکانات تعبيه شده در بوستان شهید نیاکی که مساحتی بالغ بر سی وسه هزار و 551 مترمربع دارد جهت استفاده  توان يابان اختصاص يافته و متناسب با وضعيت جسمي این قشر از جامعه است.

دکتر طلوعی به مناسب‌سازي معابر و مسيرهاي دسترسي به تجهيزات و امکانات موجود در بوستان اشاره کرد و افزود: نصب کفپوش‌هاي ويژه نابينايان و کم بينايان، مبلمان پارکي، آبخوري‌هاي استاندارد، مجموعه‌هاي بدن‌سازي و بازي کودکان و سرويس‌هاي بهداشتي ويژه توان يابان‌، نصب تابلو راهنما، مجهز کردن بوستان به ویلچر و ایجاد محل پارک خودروی معلولین از ديگر امکانات تخصصي اين بوستان است و توان يابان بدون مشکلي مي‌توانند از تمامي اين امکانات استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین بوستان ویژه جانبازان و معلولان پایتخت افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..