تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه تفسیر قرآن در دستنا برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره‌های الرحمن و واقعه به همت مؤسسه ولی‌عصر(عج) شهر دستنا برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ايکنا، نبأ، نوید قدیردخت، کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از برگزاری نشست قرائت و تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره‌های الرحمن و واقعه در شامگاه 29 بهمن‌ماه به همت مؤسسه قرآنی ولی عصر(عج) شهر دستنا در منزل رحیم هنرکار خبر داد.
وی هدف از برگزاری این برنامه قرآنی را آشنایی فعالان قرآنی به‌ صورت تخصصی با مبحث تفسیر و مفاهیم قرآن و در نهایت آموزش اصولی آن به دیگر قرآن‌آموزان عنوان کرد.
کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کیار با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مؤمنان عمل کردن به دستورات قرآن است، گفت: قرآن معجزه بصیرتی برای بشر دارد و تنها راه نجات انسان تمسک به قرآن کریم است.

امین حیدری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه تفسیر قرآن در دستنا برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..