تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع از پایان‌نامه‌های قرآنی در دانشگاه شهیدچمران اهواز

گروه معارف: دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز در روزهای نخست اسفندماه از پایان‌‌نامه‌های قرآنی خود دفاع می‌کنند.

الهام ارزانی کارشناس امور پژوهشی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز در روزهای نخست اسفندماه از پایان‌‌نامه‌های قرآنی خود دفاع می‌کنند.

وی گفت: زینب زندی‌نیا دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث از پایان نامه خود با عنوان «بررسی اعلام غیر مصرح در قرآن» دفاع می‌کند. راهنمای این پایان نامه دکتر مینا شمخی، مشاور دکتر محفوظی موسوی بوده‌اند. این جلسه علمی که ساعت 10 دوشنبه 2 اسفندماه در دفتر گروه علوم قرآن برگزار می‌شود با داوری دکتر علی مطوری و دکتر بستانی همراه است.

ارزانی گفت: همچنین فریبا فروغی نسب هم از پایان نامه خود با عنوان «مفهوم شناسی واژه قول با تاکید بر اوصاف آن در قرآن» با راهنمایی دکترشمخی و مشاوره دکترمحفوظی موسوی دفاع خواهد کرد. در این جلسه که ساعت 11 سه شنبه 3 اسفندماه در دفتر گروه علوم قرآن برگزار می شود، دکتر مطوری و دکتر بستانی به عنوان داور حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع از پایان‌نامه‌های قرآنی در دانشگاه شهیدچمران اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..