تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خندوانه نوروز ۹۶ با یک عروسک جدید می آید

سری جدید خندوانه در نوروز ۹۶ از شبکه نسیم پخش می شود. حضور جناب خان در خندوانه به طور کامل منتفی شد و قرار است یک عروسک جدید در خندوانه جایگزین جناب خان شود. پورتال وهاران در این مقاله جزئیان خبر پخش سری جدید خندوانه را برای شما عزیزان منتشر می کند.

عروسک جدید در برنامه خندوانه

سجاد افشاریان از فعالیت عوامل گروه سازنده این برنامه سخن گفت و بیان کرد:همه عوامل برنامه اعم از صحنه و پشت صحنه تلاش خود را انجام می دهند تا با توجه به بزرگ شدن ابعاد برنامه در تمامی بخش ها بتوانند اثری بهتر و موفق تر برای مردم تولید کنند.

برنامه خندوانه که این شب ها از شبکه نسیم پخش می شود قرار است به زودی با عروسکی جدید در شب های نوروز ۹۶ مهمان خانه های مخاطبان شود.

رامبد جوان پس از حذف اجباری عروسک جناب خان که بخش عمده ای از جذابیت برنامه خندوانه را مدیون او بود تلاش کرد در این مدت با آیتم های مختلف و بهره گیری از حضور نیما شعبان نژاد جای عروسک از دست رفته را پر کند که موفق نشد.

حالا به نظر می رسد جوان و سازندگان خندوانه پس از ناامیدی از بازگشت جناب خان متوسل به ایده استفاده از یک عروسک جدید شده اند.

خندوانه نوروز 96 با یک عروسک جدید می آید

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خندوانه نوروز ۹۶ با یک عروسک جدید می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..