تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چای بهتر است یا قهوه ؟ الان وقت نوشیدن کدام است ؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در طول روز و زمان نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای به این موضوع فکر کنید که الان و در این ساعت از روز و با این میزان انرژی کدام را بنوشم؟

الان وقت نوشیدن چای است یا قهوه ؟

چای بهتر است یا قهوه ؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در طول روز و زمان نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای به این موضوع فکر کنید که چای بهتر است یا قهوه و الان، در این ساعت از روز و با این میزان انرژی کدام را بنوشم؟ قهوه یا چای ؟ در این جا ما به شما می‌گوییم که الان وقت نوشیدن کدام‌ است .

باید بدانید که چای سامانه ایمنی را تقویت می کند و از سرطان پروستات جلوگیری میکند. اپی گالوکتشین گالات و کافئین موجوددر چای سبز سلول های چربی را از بین می برند و سلول های عضله را فعال تر میکنند. اگر می خواهید لاغر شوید و وزن کم کنید چای را انتخاب کنید مخصوصا چای سبز برای لاغری عالی است. بر اساس پژوهش ها چای بهتر از قهوه می تواند آرام تان کند. البته اگر میخواهید همیشه سالم بمانید تساوی را بین خوردن چای و قهوه برقرار کنید. اگر قصد عضله سازی دارید قهوه انتخاب خوبی است و نسبت به چای برتری دارد. همچنین قهوه خطر دیابت نوع دوم را کاهش می دهد و خطر سرطان پوست را کم میکند. با وجود این که چای نسبت به قهوه چربی سوز بهتری است قهوه برای ساخت عضله مفیدتر است. کافئین می تواند عضلات تان را تحریک کند. و کمک تان می کند بهتر ورزش کنید و نیرومندتر شوید. اگر تحرک بالایی دارید قهوه برای شما مناسب است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چای بهتر است یا قهوه ؟ الان وقت نوشیدن کدام است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..