تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمام خون در وزارت خارجه آمریکا/ اخراج برخی کارکنان توسط تیلرسون

روزنامه نیویورک پست نوشت وزیر خارجه جدید آمریکا، در حال اخراج برخی از کارکنان این وزارتخانه است و از آن به عنوان «به راه انداختن حمام خون» یاد کرد.

- روزنامه نیویورک پست نوشت وزیر خارجه جدید آمریکا، در حال اخراج برخی از کارکنان این وزارتخانه است و از آن به عنوان به راه انداختن حمام خون یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو روزنامه نیویورک پست گزارش داد: رکس تیلرسون ، وزیر امور خارجه آمریکا، در حال پاکسازی وزارت خارجه و اخراج برخی از کارکنان این وزارتخانه است و در واقع در وزارت امور خارجه حمام خون راه انداخته است.

در این گزارش آمده است: براساس گزارش شبکه سی بی اس نیوز، کارکنان دفاتر معاون وزیر خارجه در امور مدیریت و منابع و همچنین دفتر مشاور روز پنجشنبه اخراج شدند.

در این گزارش آمده است بسیاری از آنهایی که اخراج شدند، در طبقه هفتم- بالاترین طبقه- ساختمان وزارت خارجه مشغول به کار بودند و این یک هشدار نمادین مهم به سایر هیئت دیپلماتیک است که رییس جدید آنها اولویت های مختلفی نسبت به رییس قبلی دارد.

این تغییرات نیروی انسانی درحالی صورت گرفته است که تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، در اولین سفر خارجی خود برای شرکت در نشست گروه 20 در شهر بن آلمان به سر می برد.

آر سی هاموند ، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، به شبکه سی بی اس گفت: در راستای بخشی از انتقال از یک دولت به دولت بعدی، ما به ساخت تیم خود ادامه می دهیم.

وزارت خارجه از سوی گروهی از افراد با استعداد هم از گروه جمهوری خواهان و هم دموکرات ها حمایت می شود.

وی افزود: ما قدردان هر آمریکایی که استعدادهای خود را به عموم مردم اختصاص دهد، هستیم.

روزنامه نیویورک پست در ادامه نوشت: اخراجی های این هفته نشان می دهد این دومین بار است که از زمان به قدرت رسیدن ترامپ در ماه گذشته، کارکنان وزارت امور خارجه پاکسازی شده اند.

در پایان ماه ژانویه، چهار مقام ارشد از وزارت امور خارجه آمریکا اخراج شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در آن زمان گفت: همانگونه که در هر انتقال قدرت مرسوم و متعارف است، دولت در حال عزیمت در اقدامی هماهنگ با دولت در حال ورود، از همه افسران سیاسی منصوب شده خواست تا استعفانامه خود را ارائه کنند.


کلید واژه ها: وزارت امور خارجه - روزنامه نیویورک پست - خارجه - وزارت - آمریکا - وزارت امور خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت خارجه - کارکنان - اخراج - وزیر خارجه - روزنامه - نیویورک - وزیر امور خارجه - گزارش - وزیر - حمام - دولت - معاون وزیر خارجه - پاکسازی - جدید - انتقال - نیروی انسانی - نشست گروه 20 - بالاترین - شبکه - آمریکایی - خبرگزاری - ساختمان - هاموند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمام خون در وزارت خارجه آمریکا/ اخراج برخی کارکنان توسط تیلرسون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..