تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای آذربایجان غربی/ میاندوآب، سوم شد

ساعت: 12:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042033

مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای آذربایجان غربی با تعیین نفرات و تیم های برتر در میاندوآب به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  این مسابقات به مدت دو روز در زورخانه پوریای ولی هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای میاندوآب برگزار شد و در پایان تیم ارومیه به مقام نخست و تیم های مهاباد ومیاندوآب نیز دوم و سوم شد.

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای میاندوآب  در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: این مسابقات با شرکت 85 نفر در قالب هفت تیم به مدت دو روز در میاندوآب برگزار شد.

کریم نوئی اظهار کرد: در این مسابقات تیم های میاندوآب، ارومیه، سلماس، مهاباد، نقده، تکاب و بوکان در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شرکت داشتند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی، میانداری، میل سنگین برگزار شد.

گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ماه آینده به شیراز اعزام می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای آذربایجان غربی/ میاندوآب، سوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..