تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش شبانه روزی راهداران و امدادگران در گردنه های کولاکی خلخال+تصاویر

ساعت: 14:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1041747

علیرغم ادامه بارش برف درشهرستان خلخال همچنان امدادگران ، راهداران و پلیس راه مشغول به خدمت به مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، بارش برف در 48 ساعت گذشته موجب مسدود شدن بیشتر راه های روستایی و فرعی شهرستان خلخال شده است و علیرغم این بارش همچنان موج عظیمی از تلاش در راهداران ، امدادگران و پلیس راه به عنوان همکاران طرح زمستانی در جاده های شهرستان خلخال دیده می شود.

در این میان  وقتی با آرامش در خانه های خود در کنارخانواده هستیم  هستند کسانی مثل راهداران که در جاده ها به عشق خدمت به همنوع شب و روز را نشناخته و تلاش می کنند شاید در طول این شبانه روز ساعتی ارام و قرار نداشتند.

بودند امدادگرانی که دستشان یخ زد ولی اجازه ندادند که خودرویی درراه بماند و خانواده ای در سوز و سرما در مشکل بیافتند.

و حضور نیروهای پلیس راه علاوه بر برقراری نظم در تردد بین محور های مواصلاتی و رسیدگی به تصادفات احتمالی  برقراری امنیت بود تا با یقین از جاده ها تردد نماییم.

این تصاویر نشانگر زحمات اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال در سخت ترین شرایط آب و هوایی در گردنه های  کولاکی خلخال در شبانه روز گذشته است.

به عنوان خبرنگار افتخار همراهی با کسانی را داشتم که  امشب تا صبح در جاده ها نخوابیدند تا مسیرها برای تردد امروز هموار شود.

 انتهای پیام / خلخال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش شبانه روزی راهداران و امدادگران در گردنه های کولاکی خلخال+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..