تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دارو درمانی پرهزینه ترین بخش درمان سرطان در ایران

به گزارش میزان، محمد اکبری در نشست خبری دوازدهمین همایش بین‌المللی سرطان سینه گفت: مهمترین راهکار در شرایط فعلی برای مقابله با سرطان ثبت سرطان است که هنوز در کشور محقق نشده است.

وی گفت: با ثبت سرطان می‌توان از 25 درصد مرگ ناشی از سرطان‌ها پیشگیری کرد.

اکبری با بیان اینکه نوع سرطان ها، میزان بروز و شیوع، جنسیت بروز، سن بروز، نحوه درمان از جمله مواردی است که در ثبت سرطان حائز اهمیت است و می توان بر اساس ان آمار دقیقی از بروز سرطان ها در کشور بدست آورد.

رئیس مرکز تحقیقات سرطان گفت: دارو درمانی بیشترین هزینه های درمانی در سرطان را شامل می شود و در هیچ‌ کجای دنیا داروهای سرطان به وفور ایران در اختیار نیست.

وی با بیان اینکه ما هنوز تولیدکننده داروهای سرطان در کشور نیستیم افزود: همین دسترسی دارویی موجب مقاومت‌های دارویی در ایران شده است و باید استانداردهای تولید و مصرف دارو در کشور ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دارو درمانی پرهزینه ترین بخش درمان سرطان در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..