تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته شدن برخی از محورهای خراسان رضوی

بسته شدن برخی از محورهای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر محور قوچان-درگز به علت کولاک شدید، برودت بالای هوا، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید و محورهای خواف-رشتخوار، خواف-تایباد، تایباد- پایانه مرزی دوغارون و رباط سنگ- کدکن به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب کماکان مسدود می‌باشد.

وی افزود: محورهای باغچه-نیشابور، که به علت کولاک شدید و کاهش دید و نیز محورهای خواف – قائن و تایباد-مشهدریزه، که به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود اعلام شده بود با فروکش کردن سیلاب و تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی خاطرنشان‌کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در حوزه شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، جوین، سرخس، فریمان، خواف، سرولایت، صالح آباد، باخرز، طرقبه، شاندیز، کلات، درگز، باجگیران هستیم.
نصری گفت: در محورهای تربت‌جام -صالح‌آباد، خواف- تایباد، زاوه- فریمان، بارش برف و در محور حوزه شهرستان جغتای، و محورهای تربت حیدریه- باغچه، مشهد-کلات، درگز-قوچان کولاک و در حوزه شهرستان‌های زاوه، کاشمر و بردسکن بارش باران گزارش شده‌است.
وی افزود:: در روز گذشته ۴۹۰۰ تن شن و نمک، ۲۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات برای بازگشایی محورهای استان بکارگیری شده‌است و ۴۹۲ نیروی راهدار ۷۱۱۷ کیلومتر از راههای استان را برفروبی کرده اند.
انتهای پیام//ف. ج





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته شدن برخی از محورهای خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..