تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوالکام سه نمونه چیپست‌ اسنپدراگون میان‌رده در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌کند

شرکت کوالکام پس از عرضه اسنپ دراگون ۸۳۵ به فکر توسعه بخش‌های دیگر خود هم افتاده است و آن گونه که از اطلاعات جدید می‌توان دریافت این شرکت که شناخته‌ شده‌ترین تولید کنند چیپست موبایل در جهان است در نظر دارد تا سه نوع چیپست جدید در خط تولید اسنپ دراگون ۶۰۰ تولید کند.

بازار محصولات میان‌رده حد و مرز نمی‌شناسد و شرکت کوالکام نیز تمایل دارد تا وارد گود رقابت این عرصه شود و سود و سهم خود را از آن دریافت کند. از این رو، این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای انتشار دو نمونه چیپست است که جانشین اسنپ دراگون ۶۲۵ خواهند شد و به ترتیب اسنپ دراگون ۶۳۰ و اسنپ دراگون ۶۳۵ نام خواهند گرفت و در کنار این دو، چیپست سومی هم وجود دارد که نام اسنپ دراگون ۶۶۰ را برایش انتخاب کرده است.

هر سه نمونه دارای پردازنده هشت هسته‌ای خواهند بود اما تفاوت‌هایی نیز خواهند داشت. برای مثال اسنپ دراگون ۶۳۰ و اسنپ دراگون ۶۳۵ نمونه ارتقا یافته اسنپ دراگون ۶۲۵ با هشت چیپ Cortex-A53 هستند و این در حالی است که اسنپ دراگون ۶۶۰ از پردازنده ۱۴nm LLP سامسونگ بهره می‌گیرد و مجهز به چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته Cortex-A53 خواهند بود.

نمونه پیش گفته همچنین با کارت گرافیک Adreno 512 عرضه می‌شود و از حافظه LPDDR4X-1866 دو کاناله، حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.1، دوربین ۲۴ مگاپیکسل و اینترنت LTE Cat.10 پشتیبانی می‌کند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوالکام سه نمونه چیپست‌ اسنپدراگون میان‌رده در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..