تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار کانال رسمی بانک ملت در شبکه پیام رسان تلگرام

با راه اندازی کانال تلگرامی بانک ملت با شناسه bankmellat_channel@ ، این بانک به صورت رسمی، فعالیت در این شبکه پیام رسان را آغاز کرد.

به گزارش شمانیوز ، این کانال با هدف انتشار اخبار و اطلاع رسانی های مهم بانک، معرفی محصولات و خدمات بانک، ارائه آموزش های مهم و مفید مرتبط با خدمات بانکی (شامل آموزش نکات مهم در حوزه بانکداری اینترنتی، همراه بانک و ...)، ارائه آموزش هایی مرتبط با مسائل امنیتی سامانه های الکترونیک بانک و نیز ارائه اخبار و مقالات اقتصادی راه اندازی گردیده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان از این پس می توانند اخبار و اطلاعات موثق درباره بانک ملت را از طریق کانال تلگرامی این بانک دریافت کنند.
مشخصات کانال رسمی بانک در شبکه پیام رسان تلگرام به شرح زیر است:
لینک کانال: https://t.me/bankmellat_channel
شناسه کانال: bankmellat_channel@
لینک تایید کانال بانک ملت در پایگاه ساماندهی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال:https://goo.gl/hmL۵AY

منبع:روابط عمومی بانک ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار کانال رسمی بانک ملت در شبکه پیام رسان تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..