تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث نیروگاه بخاری سیریک در استان هرمزگان توسط روس ها/ توسعه منطقه مکران جزو برنامه‌های دولت است

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروگاه برق حرارتی گفت:

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  محسن طرز طلب مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروگاه برق حرارتی امروز در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد: شرکت مهندسی تکنوکروم اکسپرت روسیه به عنوان پیمانکار نیروگاه و پست فشار قوی GIS بلافصل آن با مشارکت پیمانکاران ایرانی، این نیروگاه بخاری را در جنوب شرقی هرمزگان به مساحت ۱۹۹ هکتار راه اندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروگاه مذکور در ۴ واحد بخاری ۳۵۰ مگاواتی با راندمان ۴۵ درصدی، هزار و ۴۰۰ مگاوات برق تولید خواهد کرد، علاوه براین به لحاظ فناوری و تکنولوژی از نوع پیشرفته و بویلر آن فوق بحرانی است.

طرز طلب در خصوص تأمین منابع این پروژه عنوان کرد: تأمین مالی این پروژه از محل تسهیلات ۱. ۲ میلیون یورو دولت روسیه به دولت ایران صورت می‌پذیرد و مابقی آن توسط خود کشور انجام می‌شود، علاوه بر این موضوع امید است واحد اول ۱۵۰ مگاوات را ۴۴ ماه بعد از شروع واقعی کار‌ها وارد شبکه تولید برق کشور کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه منطقه مکران جزو برنامه‌ها در سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی است گفت: امید است به عنوان اولین دستگاه اجرایی به طور جدی بتوانیم وضعیت اجرای نیروگاه را با سرعت بیشتری پیش ببریم همچنین از آنجایی که این منطقه محروم بود لذا نیاز به توسعه بیشتر آن احساس می‌شود.

به گفته وی منطقه هرمزگان نیاز به ظرفیت جدید تولید برق و توسعه منطقه بحران داشته و این امر جزو مواردی بوده که نیاز به سرمایه گذاری‌ها در این بخش احساس می‌شود.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروگاه برق حرارتی عنوان کرد: تأمین آب مورد نیاز نیروگاه از دریا صورت گرفته و برای تأمین آب شیرین مصرفی نیروگاه نیز، ساخت آب شیرین کن نیز با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در ساعت مد نظر قرار گرفته است.

طرز طلب بیان کرد: آب شیرین کن جدیدی با ظرفییت ۱۰۰ هزار متر مکعب در روز با استفاده از دود خارجی این نیروگاه نیز احداث خواهد شد که این امر منجر به افزایش راندمان نیروگاه خواهد شد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث نیروگاه بخاری سیریک در استان هرمزگان توسط روس ها/ توسعه منطقه مکران جزو برنامه‌های دولت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..