تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی نظمی عادت ماهانه، کجای کار میلنگه؟

سیکل ماهانه مرتبی ندارم، اوایل حتی سه چهار ماه می شد که نمیشدم.

سوال:

سلام من مهر امسال وارد سومین سال قاعدگی میشم اما هنوز سیکل ماهانه ی مرتبی ندارم اوایل حتی سه چهار ماه میشد که نمیشدم ولی این اواخر با سه چهار روز این ور و اون ور میشدم حالا از خرداد که اخرین بارش بود دیگه اتفاق نیفتاده تا همین الان و خیلی نگران کننده شده البته ناگفته نماند نو این سه ماه یه نوضوعی بود که حسابی ذهنم و مشغول کرده بود و ارامش رو از من گرفته بود خواهش می کنم جواب بدید.

جواب:

باید آزمایش هورمونی کامل داده شود. بررسی از نظر تیروئید، پرولاکتین، و هورمونهای  تخمدان و غیره.  استرس و نگرانی و تغذیه می تواند نامنظمی بدهد. ولی تاخیر بیش از سه ماه بهتر است بررسی شود. از دمنوش رازیانه و بابونه استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی نظمی عادت ماهانه، کجای کار میلنگه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..