تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نی نی بان برنده شد، سپاس از مخاطبان!

جشنواره وب و موبایل ایران یکی از نمونه های سازنده و مثبت جشنواره های فناوری در ایران است که در آن وبسایت های بسیار مطرحی از سرتاسر ایران شرکت کرده و رقابت می کنند تا برترین آنها مشخص و از آن تقدیر ویژه شود؛ که در رقابت فشرده امسال هم نی نی بان در شاخه خانواده و کودک توانست برنده این مسابقه با رای مردم شود.
جشنواره وب ایران یکی از قدیمی ترین جشنواره های حوزه وب و آی تی است که از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده است. این جشنواره هر سال با شرکت و رقابت تعداد زیادی از برنامه های موبایل، وبسایت ها و شرکت کننده ها برگزار می شود که در آن ملاک های متفاوت و خاصی برای انتخاب وبسایت برتر در نظر گرفته می شود.
امسال هم این جشنواره به قوت خودش باقی بود و مثل سالهای قبلی با همان قدرت قبلی برگزار شد. در جشنواره امسال حدود ۱۵۲۵۶ وبسایت شرکت داشتند. اختتامیه جشنواره در تاریخ ۲۸ بهمن برگزار شد و و طبق آرای مردم، اپلیکیشن و وبسایت نی‌نی‌بان علیرغم رقیبان زیادی که داشت، برای سومین سال متوالی برنده جشنواره وب و موبایل ایران در شاخه خانواده و کودک از نظر مردم در سال ۱۳۹۵ شد.
از تک تک شما مخاطبان که همیشه همراه ما بودید و به ما اعتماد داشتید سپاسگزاریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نی نی بان برنده شد، سپاس از مخاطبان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..