تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف قرص ویتامین در بارداری، حد و مرز داره؟

ویتامین ها و مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم، اسید فولیک برای رشد طبیعی جنین، نمو جنین و زندگی سالم در زمان بلوغ حیاتی هستند.

ویتامین ها و مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم، اسید فولیک برای رشد طبیعی جنین، نمو جنین و زندگی سالم در زمان بلوغ حیاتی هستند. برای کمک به افزایش احتمال داشتن زندگی سالم برای کودک، مهم است که از رژیم غذایی متعادل و ورزش روتین قبل از بارداری استفاده شود.

اگر شما از مکمل هایی برای رژیم غذایی خود استفاده می کنید که شامل ریز مغذی های ساختگی باشد، مطمئن باشید که مقادیر کافی در طول روز استفاده کرده اید. ممکن است که مصرف بیش از حد ویتامین ها و مواد معدنی خاص، بر روی شما و کودکتان اثرات منفی داشته باشد.

منابع ویتامین ها و مواد معدنی

اگر رژیم غذایی شما شامل غذاهای پخته نشده، میوه جات و سبزیحات رنگی، غلات کامل و مقدار کافی آب باشد،  احتمال دارد که شما ویتامین ها و مواد معدنی لازم را به بدنتان برسانید. از مصرف بیش از حد ویتامین ها و مکمل ها خود داری کنید، چون برخی از آن ها می توانند اثر سمیتی داشته باشد.

ویتامین های بارداری شامل انواعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. در طی بارداری، زنان روزانه نیازهای تغذیه ای خاصی را استفاده می کنند، شامل فولیک اسید، کلسیم، و آهن. اگر شما باردار هستید، برچسب های روی بسته های مکمل ها و ویتامین ها را بخوانید، تا از مقدار تعیین شده ی مجاز بیشتر استفاده نکنید، البته همیشه باید میزان مصرف آن ها تحت نظارت و با دستور پزشک باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف قرص ویتامین در بارداری، حد و مرز داره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..