تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كلاهبرداری ميلياردی در پوشش جعل نمايندگی يك شركت خارجی

دادخدا سالاری گفت: اعضای باند یک شرکت صوری که با ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولید کننده ماشین آلات راهسازی خارجی میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده اند دستگیر شدند.

به گزارش «شیعه نیوز»، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان، از دستگیری اعضای باندی خبرداد که با دائر کردن شرکتی صوری و ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولیده کننده ماشین آلات راهسازی خارجی از شکات پرونده میلیاردها ریال اخذ تا ماشین آلات را از خارج از کشور وارد کنند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه افرادی با دائر کردن شرکتی صوری و با ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولیده کننده ماشین آلات راهسازی خارجی از آنان میلیاردها ریال اخذ تا ماشین آلات را از خارج از کشور وارد کنند و تحویل دهند.

دادستان کرمان با اشاره به اینکه اعضای این باند جهت جلب اعتماد شکات چندین دستگاه ماشین آلات را تحویل دادند، افزود: پس از مدتی مشخص شد که نمایندگی غیر واقعی و از طریق جعل نمایندگی به کلاهبرداری میلیاردی از متقاضیان اقدام کرده اند و وجوه زیادی را به روش های متقلبانه به جیب زده اند.

سالاری اضافه کرد: مقابله با اقدامات محرمانه این باند در دستور کار بازپرس ویژه شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت که با تلاش های شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی و پس از اقدامات تحقیقی و تعقیبی ماموران پلیس محل اختفای متهمان متواری در استان هرمزگان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی همچنین گفت: متهم اصلی در آن حوزه توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر و جهت تحقیقات به استان کرمان منتقل شد.

این مقام قضایی در استان کرمان در ادامه افزود: اعضای این باند تنها در یک مورد از یکی از شکات یکصد و هفتاد میلیارد ریال با این روش کلاهبرداری کرده اند.

سالاری ضمن تقدیر از تلاش و ابتکار بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب و رئیس  پلیس آگاهی استان کرمان و مامورین انتظامی در جهت دستگیری متهمان این پرونده  اضافه کرد تلاش دستگاه قضایی استان مقابله با جرائم سازمان یافته و ایجاد امنیت برای آحاد جامعه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كلاهبرداری ميلياردی در پوشش جعل نمايندگی يك شركت خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..