تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهلالی‌ها 13 هزار بلیت بازی با پرسپولیس را خریدند/ بیش از یک سوم ورزشگاه در اختیار سعودی‌ها!

چرا الهلال به جای ۸ درصد، ۳۵ درصد سکوها را گرفت؟

کانون هواداران الهلال در کشور عمان اعلام کرد که ۱۳ هزار سکو از ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای بازی با پرسپولیس به الهلال اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه این هفته (3 اسفند) در دیداری حساس در لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میزبان الهلال عربستان است.

درحالیکه پیش از این شیوخ عمانی برای خرید بلیت‌های الهلالی‌ها اقدام کرده بودند و کانون هواداران این تیم در عمان مدعی شده بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس بیش از 50 درصد ورزشگاه را در اختیار آنها می‌گذارند ولی در جدیدترین خبر اعلام شد که 13 هزار سکو برای هواداران الهلال در بازی مقابل پرسپولیس اختصاص داده شده است.

ورزشگاه سلطان قابوس ظرفیت 34 هزار نفر را دارد و با این اعلام رسمی از سوی باشگاه الهلال مشخص شد بیش از یک سوم سکوها برای عربستانی‌ها اختصاص داده شده است.

بنا به قانون موجود در AFC تیم میزبان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 92 درصد سکوها را در اختیار دارد و میهمان 8 درصد را می‌تواند خریداری کند اما در صورت موافقت تیم میزبان تیم میهمان می‌تواند سکوهای بیشتری را خریداری کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهلالی‌ها 13 هزار بلیت بازی با پرسپولیس را خریدند/ بیش از یک سوم ورزشگاه در اختیار سعودی‌ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..