تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل در جهرم ۱۲۰۰ خانه را تخریب کرد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۰۰ واحد مسکونی در سیلاب اخیر در جهرم تخریب شده که کوتاهی در کنترل آب پشت سدها عامل اصلی این سیلاب بوده است.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سیلاب اخیر در جهرم گفت: سیلاب اخیر در جهرم موجب تخریب 1200 واحد مسکونی در شهر شده و آب به منازل مسکونی راه پیدا کرده و خودروها را در سطح شهر جابه‌جا کرده است.

وی افزود: به دنبال این سیلاب، آب و برق به مدت چند ساعت قطع شد و هم‌اکنون در برخی مناطق قطع و گاز خانگی شهروندان جهرمی هنوز وصل نشده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این بوده که این سیلاب تلفات جانی نداشته باشد، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم در حال کمک‌سانی به یکدیگر هستند و دستگاه‌های خدماتی شهر نیز در این راه تلاش می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: ضعف عملکرد وزارت نیرو در عدم کنترل آب پشت سدها و رهاسازی آب‌های اضافی پشت سد با توجه به هشدار سازمان هواشناسی را می‌توان عامل مهم سیلاب اخیر دانست و اگر سد شکسته نمی‌شد، ما امروز شاهد تخریب و خسارت در این سطح نبودیم.

وی افزود: راه اصلی جهرم به شیراز تخریب شده و راه‌های روستایی نیز قطع است و رساندن مواد غذایی به روستاها از طریق بالگرد انجام می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بناست تا دو نفر از معاونان وزارت راه برای بررسی وضعیت راه‌هاید شهرستان و شکسته شدن پل‌ها و رسیدگی به این موضوعات به منطقه سفر داشته  باشند.

وی افزود: راه اصلی جهرم به شیراز تخریب شده و راه‌های روستایی نیز قطع است و رساندن مواد غذایی به روستاها از طریق بالگرد انجام می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بناست تا دو نفر از معاونان وزارت راه برای بررسی وضعیت راه‌هاید شهرستان و شکسته شدن پل‌ها و رسیدگی به این موضوعات به منطقه سفر داشته  باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل در جهرم ۱۲۰۰ خانه را تخریب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..