تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه دانشجویان برای برکناری آخوندی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعلام کرد: جنبش دانشجویی از نمایندگان می‌خواهد تا با رأی خود به برکناری آخوندی در عمل نشان دهند که نمایندگان واقعی مردم هستند و نگاهشان به مسائل فقط از زاویه دفاع از حقوق ملت است و نه چیز دیگر.

به گزارش پایگاه 598، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در بیانیه‌ای با اشاره به عملکرد آخوندی و مشکلات حوزه مسکن و همچنین راه‌‌ها و جاده‌های کشور اعلام کرد: جنبش دانشجویی از نمایندگان مردم مطالبه جدی دارد تا با رای خود به برکناری آخوندی در عمل نشان دهند که نمایندگان واقعی مردم هستند و نگاهشان به مسائل فقط از زاویه دفاع از حقوق ملت است و نه چیز دیگر.

در ابتدای این بیانیه آمده است: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده دوباره در یک امتحان مجدد قرار گرفته است و مردم ناظران و تصمیم گیران در مورد نتیجه این امتحان خواهند بود، مردم قضاوت خواهند کرد که آیا باز هم عده‌ای منافع معدود را به منافع ملت ترجیح خواهند داد یا نه قاطعانه بدون تعارف به نقش خود به عنوان نمایندگان ملت عمل می‌کنند و در دفاع از حقوق آنها در استیضاح وزیر راه و شهرسازی به عملکرد فاجعه بار این وزیر حتی با آینکه شاید عده‌ای بگوینده چند ماه به پایان کار این دولت نمانده است خاتمه داده و نشان می دهند عمل به وظیفه نمایندگی در هر زمانی واجب است.

در ادامه تاکید شد: در افکار عمومی دیگر دلایل این استیضاح به حدی آشکار است که جای هیچ بحثی در مورد آن لازم نباشد اما خطاب به نمایندگان محترم جهت یادآوری و از این باب که در آینده نگوینده از ما مطالبه نشد و به ما گفته نشد چند مورد کوتاه را بیان می‌کنیم، عدم تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در چند سال اخر که مطالبه بسیاری از مردم چشم انتظار برای خانه دار شدن بوده است درحالی که شاید از نگاه عده‌ای مسکن مهر مزخرف باشد اما برای کسانی که سال ها منتظر این بوده که صاحب سقف بالای سر خود باشند قطعا اینگونه نیست و از طرفی دیگر طرح مسکن اجتماعی که قرار بود پروژه جایگزین مسکن مهر در دولت یازدهم باشد با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت هنوز حتی روی کاغذ هم تکلیفش مشخص نیست.

این اتحادیه آمده است: آوردن اسم حادثه دلخراش قطار تبریز به مشهد هنوز هم داغ‌های بسیاری را برای مردم زنده می‌کند بدون شک عملکرد آقای وزیر در این حادثه جای کمترین دفاع را از هر فرد با انصافی گرفته است، شاید برخورد بهتر و عملکرد مناسب تر ایشان می توانست مقداری از آلام مردم بکاهد. مسئله دیگر در مورد حادثه قطار تبریز مشهد مشخص نشدن تکلیف کامل این حادثه و از آن مهتر اینکه چه کارهایی صورت گرفته تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم؛ اینها سوالاتی است که هنوز اذهان بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است.

در قسمت دیگری آمده است: عدم توجه به اولویت‌های اصلی کم کم بعد از سه سال دارد نتایج خود را نشان می‌دهد وضعیت نامناسب جاده‌های کشور خود گویای این واقعیت است هیچ کس در کشور مخالف نوسازی ناوگان هوایی نیست اما قطعا اینکه تمام عملکرد یک وزارت خانه که مسئولیت های متعددی دارد به وارد کردن تعدادی هواپیما محدود شود خود جای سوال جدی دارد. شاید اینکه در این دولت بسیاری چیزها را از مردم مخفی کنند خود به یک رویه عادی تبدیل شده است اما چرا باید قراردادهای تجاری خرید هواپیما هم به این لیست محرمانه‌ها اضافه شود و سوالات متعددی را در افکار عمومی ایجاد کند مگر در این قرار دادها چه تعهداتی پذیرفته شده است که نباید مردم از آنها مطلع باشند.

در پایان آمده است: جنبش دانشجویی از نمایندگان مردم مطالبه جدی دارد تا با رای خود به برکناری آخوندی در عمل نشان دهند که نمایندگان واقعی مردم هستند و نگاهشان به مسائل فقط از زاویه دفاع از حقوق ملت است و نه چیز دیگر.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه دانشجویان برای برکناری آخوندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..