تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومين يادواره شهيد ابراهيم هادي در قم توسط قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد

شهید هادی طوری رفتار میکردند که نمیشد از ایشان دل کند چون خدایی فکر میکرد و دوست داشت فرد مومنی باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش میکرد.

به گزارش پایگاه 598، پنجشنبه شب یادواره شهید ابراهیم هادی با روایتگری همرزم شهید،  آقای مصطفی هرندی و بانوای گرم کربلایی محمد محمدپور و حضور پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی توسط قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد.

مصطفی هرندی در این مراسم به بیان خاطراتی از شهید ابراهیم هادی،  روحیات و ویژگی ها و نحوه ی رفتار این شهید با دیگران پرداخت.

وی افزود: شهید هادی طوری رفتار میکردند که نمیشد از ایشان دل کند چون خدایی فکر میکرد و دوست داشت فرد مومنی باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش میکرد.

هرندی گفت: شهید هادی از خودگذشتگی و ایثار عجیبی داشتند و میتوانم بگویم واقعاً اولین کسی بود که در عملیات های شکست خورده،  مخفیانه به پشت دشمن رفته و شهدا و مجروحین را با خود می آورد.  گاهی حتی به تنهایی این کار را انجام داد و حاضر نبود جان یک نفر دیگر به خطر بیفتد.  در حقیقت ریشه ی این تفحصی که امروز این طور گسترش یافته توسط اقدامات شهید هادی است.

هرندی همچنین با ذکر و یاد خاطره ای از شهید مدافع حرم "هادی ذوالفقاری" گفت: شهید ذوالفقاری،  شهید هادی را الگوی خود قرار داده بود و در ایثار و از خودگذشتگی راه شهید هادی را دنبال میکرد و یکی از کسانی که خوب در مسیر شهید قدم گذاشت و به مقصد رسید همین شهید ذوالفقاری است.

همرزم شهید با اشاره به اینکه شهید هادی در مساجد مختلف تهران حداقل یکبار حضور داشتند اضافه کرد: ابراهیم معتقد بود که مساجد مختلف را بگردد،  بچه ها  و جوان ها را ببیند،  مشکلات را ببیند و سعی در رفع آنها میکرد بطوریکه افراد زیادی ایشان را در مناطق مختلف تهران می شناختند.
در این یادواره کتاب "سلام بر ابراهیم ۲"  به نوجوانان و جوانان معرفی گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومين يادواره شهيد ابراهيم هادي در قم توسط قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..