تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت نافرجام 23700 کیلو آجیل در قم

شکایتی مطرح شد که 48کیسه 50کیلوئی مغز فندق، 21هزار کیلو پسته و 300کیلو مغز گردو از یک انبار آجیل در قم به سرقت رفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، شکایتی مطرح شد که 48کیسه 50کیلوئی مغز فندق، 21هزار کیلو پسته و 300کیلو مغز گردو از یک انبار آجیل در قم به سرقت رفته است.

شاکی در زمان سرقت در زندان بسر می‌برد و انبار متعلق به شرکایی است همگی دارای سابقه کلاهبرداری هستند.

ابتدا یکی از شرکای شاکی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

وی در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و بیان کرد پس از اینکه قادر به پرداخت بدهی دیگران نبودند، با همکاری دیگر شرکا این نقشه را طراحی کردند.

متهم اذعان کرد با انجام این سناریو قصد داشتیم در پرداخت بدهی، شاکیان را مجاب و رضایت آن‌ها را پس از پرداخت کمی از طلبشان جلب کرده تا همدست ایشان از زندان آزاد شود.

با اعتراف متهم دیگر اعضای این باند چهار نفره شناسایی و تحویل مرجع قضائی استان شدند.

این خبر را سرهنگ کرمی رئيس پليس آگاهی استان قم اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت نافرجام 23700 کیلو آجیل در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..