تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقد تفاهم نامه‌ همكاري بين كميته امداد و بسيج سازندگي

تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان تحت حمایت امداد منعقد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل كميته امداد استان زنجان در ديدار با مسئول بسيج سازندگي استان زنجان، با اشاره به اينكه بسیج و کمیته امداد هر دو مولود انقلاب هستند و به عنوان بال عاطفی نظام در حوزه محرومیت‌زدایی به ويژه در مناطق محروم فعالیت مي‌كنند، گفت: این فعالیتها باهم افزایی دو نهاد و درقالب تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فقر زدایی بسیار اثربخش و راهگشا خواهد بود.

هدايت صفري با اشاره به اينكه رویکرد امداد دردهه چهارم خدمت رسانی خود نوآوری ، شکوفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: با تقویت ابعاد فکری و فرهنگی خانواده‌ها با هماهنگی حوزه‌های دینی‌، ائمه جمعه و روحانیون توانمندی خانواده‌ها رقم مي‌خورد.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خيران گفت: در قالب این طرح از خانواده‌های نیازمند دیدار شده و مشاركت مسئولان و خيران در حل مشكلات آنها بيشتر مي‌شود.

صفري با اشاره به اجراي يك هزار و 59 طرح اشتغالزايي با اعتبار 104 میلیارد ریال در سطح استان گفت: با اقدامات انجام شده امسال جشن خودكفايي يك هزار مددجوي زنجاني برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه در 6 ماهه نخست امسال تعداد خانواده‌های مستمری بگیر كميته امداد 21 هزار و 500 خانوار بود، گفت: با اجراي طرح‌هاي توانمندسازي تعداد مددجويان به 19 هزار و 809 خانوار كاهش يافته است.

وي همچنين گزارشي از وضعيت جمع‌آوري زكات در استان ارائه كرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون 75 میلیارد ریال زكات در استان جمع‌آوري شده که اين مبلغ نسبت به سال قبل 33 درصد افزايش يافته است.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با تاكيد بر اينكه استفاده از ظرفیت‌های امداد و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی اثربخشی خدمات را افزایش مي‌دهد، گفت: همكاري بيشتر اين دو نهاد موجب مي‌شود، خدمات موثر و هدفمندی به خانواده های نیازمند و مناطق محروم ارائه شود.

در ادامه نيز مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اشاره به اینکه بیشترین خدمات به مناطق محروم در کشور توسط نهادهایی که پس ازانقلاب شکل گرفته‌اند، ارائه مي‌شود، اظهار كرد: موجب افتخار است که بسیج سازندگی با نهادهایی همچون کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی همراستا است.

در پایان این جلسه مقرر شد، تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان تحت حمایت امداد منعقد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقد تفاهم نامه‌ همكاري بين كميته امداد و بسيج سازندگي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..