تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاوت قاری بین‌المللی قرآن در کرسی‌های تلاوت و تفسیر گلستان

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم در استان گلستان برگزار می‌شود.

تلاوت قاری بین‌المللی قرآن در کرسی‌های تلاوت و تفسیر گلستان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم در شهرستان‌های مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، این کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم طی روزهای 30 بهمن‌ماه تا پنجم اسفندماه سال جاری در جای جای استان گلستان برگزار خواهد شد که اولین کرسی تلاوت نیز امروز شنبه، 30 بهمن‌ماه در گرگان برگزار خواهد شد.
همچنین، این کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم طی روز یکشنبه، اول اسفندماه در کلاله، روز دوشنبه، دوم اسفندماه در گنبد و روز سه‌شنبه، سوم اسفندماه نیز در شهرستان علی‌آباد کتول برگزار خواهد شد.
همچنین، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، چهارم و پنجم اسفندماه سال جاری نیز کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم به ترتیب در شهرستان‌ها آزادشهر و مینودشت استان گلستان برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود،‌ کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم طی هفته جاری با حضور مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان نیز می‌توانند در این برنامه‌های قرآنی شرکت کنند.  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاوت قاری بین‌المللی قرآن در کرسی‌های تلاوت و تفسیر گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..