تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای سه عملیات حشدالشعبی Ÿ

به گزارش عمارنامه،  نیروهای حشدالشعبی عراق طی ساعات گذشته عملیات‌های موفقیت‌آمیز وسیعی را در مناطق مختلف این کشور صورت دادند.


یگان‌های بسیج مردمی عراق، ضمن خنثی‌سازی عملیات‌های تروریستی در منطقه "عین طلاوی" و جاده مواصلاتی بغداد به کرکوک؛ حملات متعددی را علیه مواضع تروریست‌های داعش در شمال شرق بعقوبه و جزیره خالدیه انجام دادند.

*زره‌پوش‌های داعش در "عین‌طلاوی" طعمه حریق شد

نیروهای تیپ 45 حشدالشعبی مجموعه‌ای از عناصر داعش را در "عین طلاوی" و "خربه الجحش" به‌هلاکت رساندند. نیروهای بسیج مردمی عراق علاوه بر ناکام گذاشتن حملات تروریست‌ها به مناطق یاد شده، تجهیزات و زره‌پوش‌های آنان را نیز به آتش کشیدند.

*نقشه تروریست‌ها برای حمله به جاده بغداد به کرکوک ناکام ماند

 عراق
"بدرالمنضوی" فرمانده نیروهای تیپ 53 حشدالشعبی اعلام کرد: یگان‌های این تیپ، 3 تن از عناصر تروریستی را که نقشه‌هایی برای هجوم به سد "العظیم" و جاده مواصلاتی بغداد به کرکوک را داشتند، بازداشت کردند. 

وی افزود: طی اعترافات به‌دست آمده از بازجویی این عناصر، چندین انبار بزرگ که حاوی تعداد زیادی  اسلحه، موشک و بمب‌های دست‌ساز بودند در مناطق مذکور کشف شد.

در همین زمینه، "مهدی تقی" فرمانده تیپ 52 بدر اظهار داشت: تروریست‌های دستگیر شده از عوامل عملیات‌های تروریستی بودند که رابط دیگر شاخه‌های تکفیری نیز محسوب می‌شدند.

*اجرای سه عملیات حشدالشعبی طی ماه جاری در تپه‌های حمرین

 عراق
به‎نقل از اعلام‎الحربی؛ "صادق الحسینی" رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیاله گفت: نیروهای حشدالشعبی پس از اجرای سه عملیات در سطح وسیع طی ماه فوریه جاری، موفق شدند از وجود شاخه‌های تروریستی داعش در مناطق "قزلاق"، "وادی ثلاب" و "عین السمک" در تپه‌های حمرین (75 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) مطلع شوند.

الحسینی با اشاره به موفقیت‌های حشدالشعبی پیرامون یافتن عناصر تروریستی در مناطق مهم تپه‌های حمرین، افزود: پیشروی‌های بسیج مردمی عراق در جاده‌های خشکی بسیار مهم است و سهم بالایی در تامین امنیت و پیشگیری از هرگونه ناامنی خواهد داشت.

*خنثی‌سازی منازل بمب‌گذاری شده در جزیره "خالدیه"/ بازداشت شماری از تروریست‌ها در منطقه "القادسیه"

 عراق
با هدف ادامه فشار به گروه‌های تروریستی- تکفیری و از بین بردن ابتکار عمل و فرصت آنان، یگان‌هایی از ارتش عراق به‌منظور اجرای عملیات سریع به بخش‌های مختلف نفوذ کردند که برخی از نتایج عملیات‌های یاد شده به شرح زیر است:

**نیروهای فرماندهی لشکر 24 پیاده‌نظام ارتش عراق توانستند در عملیات جست‌و‌جو، شمار زیادی از موانع نظامی را برطرف کرده و بمب‌های کارگذاشته شده در منازل و خیابان‌های جزیره "خالدیه" را خنثی کنند.

نیروهای لشکر پیاده‌نظام هم‌چنین مقدمات لازم را برای بازگشت ساکنان جزیره خالدیه به منازل خود طی روزهای آتی فراهم می‌کنند.

**فرماندهی عملیات صلاح‌الدین هجوم تروریست‌های داعش را به خطوط دفاعی منطقه "الحراریات- بیجی" به‌طور کامل دفع و خنثی کرد.

در این عملیات 3 دستگاه از تجهیزات نظامی تروریست‌ها منهدم شده و عناصر داخل این تجهیزات نیز به‌هلاکت رسیدند.

 عراق
**در عرصه دیگر از سوی دیگر یگان‌هایی مشترک از استان صلاح‌الدین به‌منظور عملیات بازرسی در منطقه "القادسیه" به‌سمت "تکریت"، چندین تروریست در محل بازداشت شدند.

لازم به‌ذکر است پس از بررسی مولفه‌های امنیتی از سوی هسته اطلاعاتی فرماندهی لشکر 24 پیاده‌نظام، شمار خانواده‌هایی که به‌سمت منازل خود در استان صلاح‌الدین بازمی‌گردند، افزایش یافته است.

*پلیس عراق آماده نبرد با دشمن تروریستی در "القیاره" است

عراق 


سرلشکر "رائد شاکر جودت" فرمانده پلیس فدرال عراق در القیاره گفت: بخش‌های مختلف پلیس با بهره‌مندی کامل از امکانات دفاعی و لجستیکی، اکنون دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند و مشکل جدی در بابر قهرمانان نیروهای ما وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای سه عملیات حشدالشعبی Ÿ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..