تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم اقدام افغانستان علیه تروریست‌ها آزمودن سیاست‌های پاکستان است

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «پاکستان تودی»، ژنرال «قمر جاوید باجوه» رئیس ستاد ارتش پاکستان، در گفت‌وگوی تلفنی با «جان نیکلسون» فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان، اظهار داشت که این سازمان نقش خود در توقف استفاده از خاک افغانستان برای انجام حملات تروریستی به پاکستان را ایفا کند.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی در مورد ادامه اقدامات تروریستی در پاکستان با مصونیت از سوی افغانستان گفت که سازمان‌های تروریستی که رهبری آن‌ها در افغانستان پناهگاه دارند، بیشتر حوادث در پاکستان را برعهده گرفتند.

رئیس ستاد ارتش پاکستان گفت که عدم اقدام علیه تروریست‌ها در افغانستان آزمودن سیاست‌های مرزی پاکستان است.

باجوه همچنین از نیکلسون خواست که ناتو نقش خود را در خنثی کردن این برنامه‌ها، مسیرها، همکاری‌ها و حمایت‌های مالی ایفا کند.

چند روز قبل، انفجار انتحاری در نزدیکی عبادتگاه «لعل شهباز قلندر» در ایالت «سند» بیش از 80 کشته و دستکم 200 زخمی برجا گذاشت.

گروه «جماعت الاحرار» که از داعش حمایت کرده است، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

ژنرال «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان، نیز پس از این حمله در صفحه شخصی خود توئیتر نوشت که فهرست 76 مخالف مسلح که به افغانستان ارائه شده تا آن‌ها را به پاکستان تسلیم کند.

مشاور امنیت ملی افغانستان در واکنش به اظهارات مقامات پاکستان درباره فهرست ارائه شده به این کشور گفت که اسلام‌آباد درباره لیست‌های ارائه شده توسط افغانستان اقدام کند.

انتهای پیام/.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم اقدام افغانستان علیه تروریست‌ها آزمودن سیاست‌های پاکستان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..